Kuten ehkä aikaisemmasta, erittäin lyhyestä, postauksesta huomasi tai ainakin ehkä joku jo jotain arvasi, olen suunnaton kuvien ystävä. Laadukkaat ja kauniit kuvat iskevät minuun. Joskus huomaan kierteleväni netissä ihan vain ihastelemassa kuvia ja tallentelemassa niitä omiin kuvatiedostoihin, että myöhemminkin voi palata näiden hienojen kuvien uskomattomaan maailmaan. Jos kuvia julkaisee jossain täytyy sitten muistaa ilmoittaa kuvien lähde, mistä olet sen saanut, ettei tule väärinkäsityksiä ja muut olettavat että itse olet kuvan näpsäissyt. Itse en kyllä panisi pahakseni, jos joku luulisikin, että olisin itse noin hienoja kuvia ottanut sillä...

Olen kateellinen niille ihmisille, jotka omistavat laadukkaan kameran ja silmää kuvien kokonaisuuksille ja väreille. Itselläni kun ei tunnu löytyvän kumpaakaan. Silmät kyllä löytyy, ja kamerakin tuolla kaapin perällä on, mutta en mene takuuseen niiden laadusta.

Olen ihastunut ehdottomasti tähän sivuun, jolta olen löytänyt mitä uskomattomampia kuvia. Kuvien tunnelma ja värit ovat erittäin hienoja. Kauniita kuvia voisin tuijotella vaikka miten pitkään, mutta kannattaa lopettaa jossain vaiheessa, ettei sosiaalinen elämä kuihdu. Mutta miten ihmeessä voisin sen luota lähteä kun se tarjoaa minulle tänne Suomeen asti Afrikan uskomattoman maailman:

1078553.jpg

 

Sekä kuvia Elviksestä ja hänen uskomattomasta hiustyylistään:

1078556.jpg

 

Ja kaiken lisäksi vielä vanhoja kuvia menneiltä vuosilta, joista näkyy uskomaton tyylitaju sekä terveelliset ihanteet ja elämäntavat.

1078559.jpg

 

No ei, vitsi vaan. Kannattaa vierailla yllä mainitsemillani sivuilla. Lupaan, että löydätte jotain aivan ihanaa.